۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۲

رئیس سابق انجمن مسلمانان یونان:

به کنفرانس وحدت با دیدگاهی متفاوت از گذشته نگاه می‌کنیم

به کنفرانس وحدت با دیدگاهی متفاوت از گذشته نگاه می‌کنیم

رئیس سابق انجمن مسلمانان یونان تأکید کرد: لازم است امسال به کنفرانس وحدت با دیدگاهی متفاوت از سنوات گذشته نگاه کنیم؛ به خصوص که ما امت اسلام امروز در این شرایط بسیار سخت به سر می‌بریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، "نعیم قندور" رئیس سابق انجمن مسلمانان یونان در وبینار سیزدهم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن قدردانی از رهبر و مردم ایران به خاطر اهتمام خاص به مسائل جهان اسلام و از جمله فلسطین گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ایران مسئولیت قضیه فلسطین را بر عهده گرفته است و در این شرایط سخت امت اسلام، کنفرانس‌های متعددی پیرامون این مسئله برگزار می‌کند.

وی اظهار داشت: برگزاری چنین کنفرانس‌هایی در این عصر، نشانه‌ای از وحدت و مقاومت است و هر یک از ما باید دیدگاه‌های خود را مطرح کنیم که چگونه باید مقاومت کرد و ادامه داد تا به اذن خداوند پیروز شویم.

رئیس سابق انجمن مسلمانان یونان افزود: باید ببینیم هر سخنرانی در این کنفرانس چه چیزی ارائه کرده و در آینده قرار است با پژوهش چه چیزی ارائه کند؟ هر شرکت کننده باید با کنفرانس وحدت همکاری خاص خود را داشته باشد. ما نیامده‌ایم که با هم دیدار کنیم و برویم و بار دیگر بیاییم تا باز همدیگر را ببینیم و بی‌نتیجه برویم. ما باید در عمل چیزی از خود نشان دهیم تا مردم آن را ببینند و بدانند وظایف آنها چیست؟

وی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ما با عملکردمان می‌توانیم خود را به مردم نشان دهیم؛ پس لازم است امسال به این کنفرانس با دیدگاهی متفاوت از سنوات گذشته نگاه کنیم؛ به خصوص که ما امت اسلام، امروز در این شرایط بسیار سخت به سر می‌بریم و شاهد جنگ غزه و اتحاد غرب و شیاطین، ضد اسلام و مسلمین هستیم.

قندور تأکید کرد: پس باید موضع مناسبی در قبال مسئله فلسطین اتخاذ کنیم و با همراهی پروژه تقریب که پیوسته در پی وحدت مسلمانان است، از مقاومت حمایت کنیم.فعالیت‌ها و راهبردهای خود را در این کنفرانس ارائه دهیم تا بتوانیم به جهان اسلام چیز جدید و ملموسی از وحدت و فقه مقاومت ارائه دهیم

کد خبر 6229943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha